variety of android applications

CepHatim ipa V1.0

Description
Cep Hatim - Kabe İmamları
Okuyanlar:Şeyh Abdurrahman Es Südeys ve Şeyh Suud İbrahim Eş Şüreym
Kabe'de Namaz esnasında okunan Kur'an- Kerim ile hatim yapabileceksiniz.
İnteraktif menüsü ile istediginiz sureyi, cüzü veya sayfayı kolayca seçebileceksiniz.
Ayrıca ezberlemek istediginiz sureyi tekrarlı okutturarak kolaylıkla ezber yapabilirsiniz.
Okuma ekranında Arapça fontlar büyük ve daha nettir. Ayrıca okunan kelime renk degiştirir.
Bu sayede daha rahat daha huzurlu bir hatim yaparsınız.
Okunan ayetlerin meallinide alt kısımdan takip ederek okuyabilirsiniz.

Hatim:20 saat 38 dakika
Ekran:320x480 pix
Meal: Diyanet İşleri Başkanlığı

Version: 1.0
0.6 MB
Seller: HASAN CELIKKAYA
© GoldSoft Bilisim & Yazilim Ltd.
LANGUAGES: English
REQUIREMENTS: Compatible with iPhone, iPod touch, and iPad. Requires iOS 4.0 or later.

DOWNLOAD Here

Mirror in Mediafire Link Are Live